جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
افزایش آورد رودخانه‌های استان بوشهر/ مردم به مسیل‌ها نزدیک نشوند
بوشهر - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر گفت: در بارندگی‌های اخیر آورد رودخانه‌های استان بوشهر افزایش یافته و باید مراقب طغیان رودخانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالطیف عباسی‌نژاد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش باران طی شب گذشته و امروز بیش از پیش‌بینی‌ها بود و باعث افزایش سطح آب رودخانه‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه رودخانه‌های مناطق چهار روستایی، دره گپ، سعد آباد و دالکی با آورد زیادی روبرو بوده‌اند افزود: تکنسین‌های شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر در حال بررسی وضعیت رودخانه‌ها هستند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر بر لزوم پرهیز از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراه‌ها، کانال‌های آبیاری، بندهای انحرافی و دیگر تأسیسات آبی و مقاطع آبگذری تاکید کرد.

وی عکاسی و فیلمبرداری از رودخانه‌های طغیان‌کرده را یکی از عوامل سقوط در آب دانست و اضافه کرد: انتظار داریم مردم به هیچ وجه به رودخانه‌ها نزدیک نشوند.

عباسی‌نژاد با اشاره به اینکه سامانه بارشی از استان بوشهر خارج خواهد شد، گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، سامانه بارشی دیگر از چهارشنبه وارد استان بوشهر خواهد شد.

کد خبر 11488
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار