پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است

خارگ :حجت‌الاسلام والمسلمین فریدونی ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبريک گفت.

ریاست عقیدتی سیاسی پدافندهوایی شهیدهادی پور جزیره خارگ حجت‌الاسلام والمسلمین فریدونی طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبريک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
"بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد"    
 امام راحل عظیم الشأن (ره)

بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی تجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
تشکیل بسیج از همان روز‌های آغازین انقلاب اسلامی به فرمان و هوشمندی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه با حضور جوانانی ایثارگر، فعال، پویا، پاک و متدین برکاتی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به همراه داشته است.
هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره)  بنیانگذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) است. بی تردید؛ بسیج و بسیجی نماد اخلاص و تداعی گر ایثار و دلاوری، پرچمدار ولایت مداری، شکوه جهاد و خدمت رسانی خالصانه، صادقانه و بی منت و سمبل مقاومت در برابر ظلم است؛ در واقع امروز بسیج تنها یک نهاد نیست بلکه یک تفکر و منش است.
اینجانب ضمن گرامیداشت شهدای والامقام و با تکریم خانواده های معظم شهدا و بعنوان یک بسیجی کوچک، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانسنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی کشور به ویژه سروقامتان جهاد و شهادت در جزیره مقاوم خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات مقام معظم رهبری توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمایم

کد خبر 11507

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار