پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
پرداخت کمک بلاعوض دولت به اعضای خانوارها به مدت ۴ ماه

سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت :بزودی از سوی وزارت متبوع کمک بلاعوض 100هزار تومانی برای هریک از اعضای خانوارها به مدت چهارماه پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین از بوشهر مصدق کشاورزی  صبح امروز سه شنبه ٤ آذر ١٣٩٩  در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: 11 میلیون خانوار بدون درآمد ثابت ماهیانه که در مرحله قبل ،متقاضی تسهیلات کرونایی بوده اند تحت پوشش این طرح هستند.

او اعلام کرد: افرادی که در نوبت قبل ،وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند می توانند برای دریافت وام یک میلیون تومانی اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان کرد :کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی،بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

کشاورزی ادامه داد: متقاضیان،فقط کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369 ارسال کنند و پیامک سرپرست خانوارها از چهارم تا یازدهم آذر به مدت یک هفته دریافت می شود.

او عنوان کرد : بازپرداخت وام یک میلیون تومانی،با کارمزد 4درصد و اقساط 30 ماهه از منابع یارانه معیشتی ماهانه خانوار خواهد بود.

کد خبر 11682

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار