سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
سازمان بهشت زهرا باروحیه بسیجی درایام کرونا کارهای بزرگ انجام داد
مدیرکل حوزه شهردار در بازدید از سازمان بهشت زهرا گفت: سازمان بهشت زهرا و کارکنان آن با روحیه بسیجی در ایام کرونا کارهای بزرگ انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کاظمی مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران صبح امروز به صورت سرزده از بهشت زهرای تهران بازدید و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این سازمان در ایام کرونا با اعضای شورای مرکزی پایگاه بسیج شهدای گمنام سازمان بهشت زهرا نیز دیدار کرد.

کاظمی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: توفیق شد با حضور سر زده در این مکان مقدس یاد و نام شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

وی افزود: از تلاش بی وقفه شما در سازمان در دوران بحران کرونا قدردانی می‌کنم و می دانم بسیاری از این تلاش‌ها نیز از سوی بسیجیان انجام شده است. حضور اتفاقی من در جمع بسیجیان موضوع مبارکی است، و همین جا سلام شهردار تهران و خدا قوت او را به شما انتقال می‌دهم.

کاظمی به ذکر خاطره‌ای از ایام جوانی پرداخت و گفت که در روزهایی که برای اولین بار بسیج در محل زندگی اش تشکیل شده جزو اولین کسانی بوده است که به بسیج ملحق شده و عضو بسیج بوده است.

وی به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مردمی‌ترین پایگاه است به این مفهوم که یکی از ارگان‌های کشور جمهوری اسلامی که ریشه و اساس آن مردمی بودن است. دومین ویژگی بسیج خلوص و صفا و صمیمیت بسیجیان است. سومین ویژگی بسیجیان این است که کمترین چشم داشت را در حوزه مالی دارند. بی ادعا کارهای بزرگ انجام می‌دهند و کارهای بزرگ را پیش می‌برند. چهارمین ویژگی آنها نیز اخلاق مداری بسیج است.

کاظمی گفت: به طور کلی این چهار ویژگی دست به دست هم می‌دهد تا ظرفیت نامحدودی برای بسیج ایجاد کند که با عنایت پروردگار در عرصه‌های سازندگی و حفظ و صیانت از امنیت ایستادگی و پایمردی کنند.

وی ادامه داد: سازمان بهشت زهرا که سازمانی است که در جوار امام (ره) و شهدای گرانقدر قرار گرفته از همین روحیه بسیجی که شهدای ما داشته‌اند استفاده کرده و ملاحظه می‌کنید که در بحران کرونا با همین روحیه بسیجی کارهای بزرگی انجام داد و افتخار آفرینی کند.

کاظمی گفت: امروز آمده‌ام که از شما تشکر کنم و سلام شهردار تهران را به شما برسانم و خدا قوت بگویم.

در ابتدای این دیدار که به دلیل شرایط کرونا در زمان کوتاه و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، سعید خال گزارش کوتاهی در مورد کرونا و وضعیت سازمان بهشت زهرا ارائه کرد.

در پایان مراسم نیز مدیرکل دفتر شهردار از تعدادی از بسیجیان نمونه سازمان بهشت زهرا تقدیر کرد.

کد خبر 11808
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار