پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان ایلام
ایلام-استاندار ایلام از اختصاص ۲۱۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان ایلام در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر روز چهارشنبه در آغاز نشست ستاد تنظیم بازار استان از کاهش روند مبتلایان به کرونا، بستری‌ها و مرگ و میر استان خبر داد و خواستار تداوم همکاری مردم در عمل به دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شد.

وی گفت: مردم، اصناف و بازاریان و دستگاه‌های دولتی اگر به همین روند همکاری‌های خود را ادامه دهند در آینده نزدیک شاهد خروج استان از وضعیت قرمز کرونایی خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: کرونا در سه هفته اخیر در استان لطمات زیادی وارد کرد و تعداد زیادی مبتلا شدند، بیمارستان‌های ما پر شده بود و در این تعداد زیادی از هم وطنان و افراد خوب استان جان خود را از دست دادند.

استاندار ایلام اضافه کرد: در دو سه روز اخیر آمار استان بهترشده و امروز برای اولین بار در چند وقت اخیر آمار بستری‌های به ۴۵ نفر و آمار فوتی‌های نیز که در چند وقت گذشته به ۱۱ نفر رسید بود به ۲ نفر کاهش یافت.

وی همچنین با اشاره به تأمین امکانات و تجهیزات و تخصیص اعتبارات مناسب برای دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان عنوان کرد: حدود ۲۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت به استان اختصاص یافته است.

کد خبر 11809
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار