پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
۹ واحد صنفی متخلف در حوزه شهرداری منطقه۹ تبریز پلمب شد
تبریز- از ابتدای شروع عملیات قرارگاه عملیاتی شهرداری منطقه ۹ تبریز، ۹ واحد صنفی که بر خلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونا اقدام به ادامه فعالیت در ساعت محدودیت‌ها نموده بودند، پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام نسیانی رئیس قرارگاه عملیاتی منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: همکاران فعال در قرارگاه عملیاتی از آغاز ساعت محدودیت‌ها، با حضور در سطح منطقه ضمن اطلاع رسانی عمومی نسبت به تذکرات لسانی و ارشادی اقدام و در صورت عدم توجه معدود اصنافی که خود را ملزم به رعایت این محدودیت‌ها نمی‌دانند با هماهنگی عوامل انتظامی نسبت به پلمپ محل اقدام می‌گردد.

وی افزود: البته بر اساس زحمات بی وقفه اکیپ‌های قرارگاه عملیاتی منطقه و نمایندگان تلاشگر نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بهداشت که مجدانه و پا به پای همکاران شهرداری در راستای اجرای دقیق محدودیت‌های ستاد ملی کرونا از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کنند، قریب به اتفاق مردم فهیم با نهایت همکاری، از آغاز ساعت محدودیت‌ها، نسبت به تعطیلی مغازه‌ها در این بخش از شهر تبریز اقدام می‌نمایند.

نسیانی تصریح کرد: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، جلوگیری از تجمع مردم در مکان‌های شلوغ و دورهمی های خانوادگی است، که در این خصوص اکیپ‌های صوتی سیار در منطقه با پخش پیام‌های مختلف از شهروندان درخواست می‌شود از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

کد خبر 11987
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار