پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
ادارات دولتی مناطق قرمز لرستان در هفته آینده تعطیل هستند
خرم‌آباد- استاندار لرستان، تاکید کرد: ادارات دولتی مناطق قرمز شیوع کرونا در استان طی هفته آینده تعطیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه جمعه در سخنانی، اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی طی هفته آینده تعطیل خواهند بود.

وی، گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، به منظور کاهش فشار بیماری و کنترل شیوع آن، تمامی ادارات در مناطق قرمز استان به تبع این تصمیم در هفته آینده تعطیل هستند.

استاندار لرستان، تصریح کرد: دو استثنا در این رابطه وجود دارد، اول دستگاه‌های خدمات رسان و متولی امور ضروری مانند بانک‌ها، اورژانس و مراکز درمانی و بهداشتی، اتفافات آب و برق و گاز و دوم با توجه به احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه آتی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سیل مانند راهداری، هلال احمر و امثال آنها نیز از این تصمیم مستثنی بوده و نحوه حضور کارکنان در اختیار مدیر بوده و فعالیت آنها متناسب با آمادگی با مقابله ادامه خواهد داشت.

خادمی با اشاره به اینکه اصل بر تعطیلی تمام ادارات در مناطق قرمز است، اظهار داشت: با توجه به این مصوبه، مدیران دستگاه‌های اجرایی با در نظر گرفتن نوع خدمات ضروری کارکنان، برای حضور آنها در محل کار تصمیم گیری کنند.

وی، همچنین تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با لحاظ احتمال وقوع سیل در روزهای شنبه و یکشنبه آتی، ضمن برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان، آمادگی لازم برای مواجهه با بحران احتمالی را نیز داشته باشند.

کد خبر 12000
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار