پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی‌ها شوند
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر با تاکید بر مقابله صحیح با گران‌فروشی، گفت: مسئولان با برنامه صحیح و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با شورای عالی هماهنگی اقتصادی بیان کرد: آنچه ما کم داریم در عرصه اقتصاد نداشتن برنامه و راهکار نیست بلکه یک همت، شجاعت و اهتمام جدی و پیگیری است.

وی با بیان اینکه چشم امید نباید به بیگانگان داشت و نمی‌شود به آنها اطمینان کرد ادامه داد: ما باید برنامه‌ریزی را طوری کنیم که گویا گشایشی از آنها صورت نمی‌گیرد. باید اتکا به توان داخلی داشت.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی خاطرنشان کرد: این نیروی راهبردی با توانمندی در صف و ستاد و خودکفایی در عرصه تولید تجهیزات پیشرفته نظامی و توانمندی علمی و عملیاتی پرسنل آن نیرو و شجاعت میدانی و داشتن ایمان و معنویت و اتکا به خداوند متعال و دارا بودن روحیه و رویه ولایتمداری و مقاومت در مقابل تجاوز بیگانگان مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در ساختار دفاعی به ویژه دریایی شده است.

وی افزود: از تمامی مردم عزیز استان بوشهر به ویژه کسانی که کسب و کار خود را تعطیل کرده‌اند و همچنین مدافعان سلامت و کادر درمانی تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری اضافه کرد: از مسئولان تقاضا می‌کنم درباره امور مالی تمامی کسانی که در این تعطیلی و قرنطینه شدن متحمل مشکلات مالی می‌شوند تدبیر مساعدت داشته باشند و در امر مالیات و سررسید پرداخت اقساط بانکی و دیگر امور و خدمات دولتی اقدامات لازم را اعمال کنند.

وی افزود: بار دیگر به مسئولان عرصه مدیریت و نظارت بر امور اقتصاد و معیشت مردم تذکر می‌دهم که در موضوع گرانی‌های افسار گسیخته با یک برنامه صحیح و نظارت و مدیریت کارآمد موجب رفع گرانی‌ها شوند. این حداقل توقع مردم از مسئولان است.

کد خبر 12004
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار