شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در بوشهر /تمدید آموزش مجازی در مدارس
ایسنا/بوشهر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه ای از تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر و تمدید آموزش مجازی در مدارس استان خبر داد.

متن اطلاعیه صادر شده که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح ذیل است:

به نام خدا

به اطلاع می رساند با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و بر اساس تصمیم هیئت محترم دولت، اداره کل آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز استان، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته به حالت تعطیلی کامل در می آیند و صرفاً تعداد معدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان/شهرستان، حضورشان برای انجام به‌موقع ماموریت های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت های محوله را انجام خواهند داد.

همچنین از تاریخ فوق به مدت یک هفته، همه‌ی آموزش‌های حضوری (رسمی، کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد) و آزمون های حضوری در همه مدارس استان تعطیل می باشد.

حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در شهرستان بوشهر، مجازی است اما حضور کارکنانی که حفاظت فیزیکی، تاسیسات و سامانه های الکترونیکی مدارس را بر عهده دارند، لازم و ضروری است.

نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدارس -به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد- خواهد بود. در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و آموزشی مدارس، رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی الزامی است.

بدیهی است در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان‌ها و مناطق برقرار است.

گفتنی است تعیین وضعیت های سه‌گانه "زرد"، "نارنجی" و "قرمز"  بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی توسط وزارت بهداشت اعلام می گردد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر

انتهای پیام

کد خبر 12005
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار