پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
باشگاه‌های مجازی برای مربیان خراسان شمالی راه‌اندازی شد
بجنورد- رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی از راه اندازی باشگاه های مجازی در ایام قرنطینه برای مربیان استان خبر داد.

مجید جودت در گفتگو با مهر با اشاره به اجرای طرح ورزش در قرنطینه، اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح افزایش تاب‌آوری مردم در خانه و همچنین ارتقا نشاط و شادابی روح و جسم با ورزش بود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی ادامه داد: در این ایام همگان بایستی همدیگر را به ماندن در خانه تشویق کنند تا انشاالله شاهد قطع شدن این زنجیره بیماری باشیم.

وی افزود: هر کسی بایستی خود را در مبارزه با این ویروس مسئول بداند و ضمن تشویق همه، به نوعی به تنهایی خالق ایده‌های باشد که همشهریان و هم استانی‌ها و همنوعان خود را دعوت به آرامش و فعالیت بدنی کند.

جودت تصریح کرد: بنابراین باید قرنطینه ورزشی را ادامه بدهیم و خود را مسئول گسترش این بیماری بدانیم و بی تفاوت از کنار افزایش این ویروس و درگیر شدن خانواده‌ها با این ویروس نگذریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی تصریح کرد: در این دو هفته که برای حفظ امنیت جامعه مجبور به قرنطینه شدیم تدابیری اندیشیدیم تا ورزش را به داخل منازل ببریم چرا که یقین داریم این مهم آسیب‌های روحی و جسمانی زیادی را برای ورزشکاران و مربیان باشگاههای ما ایجاد کرده است.

وی افزود: بنابراین در صدد هستیم تا باشگاه‌های مجازی را با کمک و حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان برای مربیان تحت پوشش و باشگاه‌های استان برگزار کنیم تا قدم کوچکی برای این قشر زحمتکش برداریم.

جودت در انتها گفت: شهرهای زیارت، حصار و کرمخان، چناران شهر، پیش قلعه و لوجعلی در این راستا پیشگام بودند.

کد خبر 12014
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار