چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
شمار بیماران کرونا در آذربایجان غربی به ۱۲۹۲ نفر رسید
ارومیه – رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: با احتساب موارد جدید بستری، شمار بیماران کرونایی به ۱۲۹۲ نفر رسیده است.

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی و در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۹ نفر از بیماران بدحال نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند، ادامه داد: همچنان بیشترین آمار بستری‌ها در شهرهای ارومیه با ۶۸، خوی ۳۶ و بوکان با ۱۴ مبتلای جدید است.

آقازاده با بیان اینکه محدویت‌های شغلی و هوشمند درروند نزولی آمار مبتلایان و جان باختگان مؤثر بوده است، افزود: همدلی و همراهی مردم به‌ویژه صاحبان صنوف در تعطیلی محل کسب و رعایت پروتکل‌ها رضایت بخش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با بیان اینکه از نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط بحرانی قرار دارد و راه برون رفت از وضعیت کنونی رفتار مسئولانه بهداشتی است، گفت: بدون همراهی مردم هیچ‌گونه محدودیت و پروتکلی به نتیجه نخواهد رسید، همراهی اصناف و بازاریان در تعطیلی واحدهای صنفی در این شرایط سخت اقتصادی و همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا قابل تقدیر است.

آقازاده با بیان اینکه بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان ۹۷ درصد مردم استان، محدودیت‌های شبانه را رعایت کرده‌اند، اضافه کرد: محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه جاری در آذربایجان غربی اجرایی شده که در قالب آن، تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح ممنوع شده است.

کد خبر 12028
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار