چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
غربالگری محله به محله در ایلام اجرایی می شود
ایلام-استاندار ایلام گفت: طرح غربالگری محله به محله با همکاری بسیج و دیگر دستگاه های اجرایی در ایلام اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه جمعه در گفتگوی ویژه خبری در محل صدا و سیمای ایلام اظهار کرد: تا ظهر روز شنبه هشت آذر ماه در مناطق قرمز با یک سوم، مناطق نارنجی یک دوم و مناطق زرد با دو سوم کارکنان در محل کار حضور پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: از آنجا که تصمیمات اعلامی معاونت امور استخدامی ریاست جمهوری در ارتباط با تعطیلی ادارات دارای تناقض است و از طرفی برخی از ادارات و دستگاه‌های غیر اجرایی خارج از تصمیم گیری دولت بوده، صبر می‌کنیم تا امروز این موضوع در ستاد ملی کرونا تعیین تکلیف شود.

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه غربالگری منسجم و وسیع محله به محله زنجیره کرونا در استان را قطع می‌کند، گفت: این غربالگری در طول هفته اخیر با همکاری بسیج، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، هلال احمر و بهداشت و درمان برای قطع زنجیره کرونا در استان آغاز شده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: قبل از روزانه حدود ۳۰۰ تست کرونا در استان ایلام گرفته می‌شد، اما اکنون این میزان به بیش از ۷۰۰ تست در روز رسیده است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه تمامی مطالبات، بدهی‌های بانکی و قبوض ها در زمان تعطیلات کرونا امهال می‌شود، افزود: تاریخ سررسید چک‌های اصناف و بازاریان نیز در زمان تعطیلی به دلیل محدودیت‌های کرونا بلا اثر و امهال می‌شود.

کد خبر 12029
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار