شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
گمرکات تعطیل نیستند/ بخش‌های مرتبط با رویه‌های تجاری فعالند
معاون گمرک گفت: فعالیت های مرتبط با تجارت خارجی در گمرک، به ویژه ترخیص کالاهای اساسی و نهاده های تولید در هفته جاری، تعطیل نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، احمد ذاکری، معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و از آنجا که گمرک مرزبان اقتصادی است و کشور نیز در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و خدمات این سازمان در این شرایط کشور الزامی و ضروری است، بنابراین، ضمن اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، در قطع زنجیره شیوع کرونا با به حداقل رساندن حضور پرسنل، و استفاده حداکثری از سازمان الکترونیک، خدمات این سازمان به ذینفعان، ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اعلام رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، گفت: در ستاد گمرک به تشخیص معاونین و مدیران کل مستقل، پرسنل با حداقل ظرفیت در محل خدمت حاضر خواهند شد و بیش از دو سوم سرجمع پرسنل تعطیل خواهند بود.

وی در خصوص فعالیت گمرکات اجرایی افزود: این رویه در خصوص فعالیت گمرکات اجرایی و مرزی نیز با محوریت ناظرین و مدیران کل استانی در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا انجام خواهد شد تا روند فعالیت‌های تجاری کشور در رویه‌های صادرات، واردات و ترخیص کالای اساسی و نهاده‌های تولید و ترانزیت متوقف نشود.

کد خبر 12031
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار