جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
محدودیت های کرونایی نباید خللی درخدمت رسانی به مردم ایجاد کند
ساری - رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به محدودیت های کرونایی تاکید کرد این محدودیت ها نباید خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح شنبه در حاشیه جلسه شورای قضائی با تاکید براینکه محدودیت‌های دوران کرونا نباید در خدمت رسانی به مردم خللی وارد کند، افزود: با توجه به صدور بخشنامه ستاد کرونا و ابلاغ آن به همه مراجع، لازم به تذکراست؛ بنا به دستورات ریاست قوه قضائیه وتفاوت حوزه فعالیت در مراجع قضائی باسایر نهادها، باید با مدیریت امور، به نحوی تقسیم کارها صورت گیرد که خللی درخدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: کوتاهی وبی توجهی در خدمت رسانی به مردم آثار نا مطلوبی خواهد داشت، بنابراین لازم است، با رعایت کامل نکات و پروتکل‌های بهداشتی وضمن توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا با حفظ سلامت کارکنان، خدمت رسانی به مراجعین در دستگاه قضا به نحو احسن، فعال و مؤثر باشد.

عالی‌ترین مقام قضائی استان با اشاره به نقش دفاتر خدمات الکترونیکی دردوران شیوع کرونا اظهار داشت: لازم است دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، از تمام ظرفیت‌های موجود جهت خدمت رسانی به مراجعین استفاده نمایند تا امورات مردم به صورت الکترونیک صورت پذیرد و این امر در کاهش مراجعین به واحدهای قضائی و نتیجتاً جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مؤثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان، همچنین در بخش دیگری ازسخنان خود عنوان کرد: لازم است اعضای شورای قضائی استان، نسبت به شناسایی معضلات قضائی سطح استان، اهتمام داشته باشند، تا این گونه مسائل درجلسات مطرح ودر دستورکار و پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 12032
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار