پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بارش‌ها در کشور ادامه دارد
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ برف و باران در کشور خبر داد و گفت: از اواسط هفته جاری سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۸ آذر) در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، و شمال و مرکز خلیج فارس، برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، وقوع رعد و برق در مناطق جنوبی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۹ آذر) علاوه بر این مناطق در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه شدت بارش طی این دو روز در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود، اظهارکرد: طی روز دوشنبه (۱۰ آذر) از شدت فعالیت سامانه بارشی در کل کشور کاسته می‌شود و تنها در نوار شمالی بارش برف و باران و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر وقت روز سه‌شنبه (۱۱ آذر) سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب غرب وارد کشور می‌شود و طی روز چهارشنبه (۱۲ آذر) در نیمه غربی سبب بارش خواهد شد، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ آذر) ابری و مه آلود همراه با بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۱۰ آذر) نیز نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی، گاهی بارش پراکنده و وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 12039
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار