سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
آغاز عملیات فرهنگی و اجتماعی قرارگاه شهید سلیمانی در ایلام
ایلام-معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از آغاز عملیات فرهنگی و اجتماعی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در ایلام خبر داد.

حجت الاسلام حشمت الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات و اجتماعی فرهنگی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان خبر داد.

وی افزود: در این طرح، روحانیون و مبلغین، هیئت‌های مذهبی، نخبگان دینی و فرهنگی، کانون مداحان، گروه‌های مردمی و جهادی، پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی محلات برای تقویت فعالیت‌های اجتماعی در خصوص مبارزه با کرونا به ویژه طرح مواسات و کمک مؤمنانه حضور فعال‌تری خواهند داشت.

معاون تبلیغات اسلامی ایلام عنوان کرد: محورهای عملیاتی این طرح شامل ایجاد جریان استغفار و دعاهای جمعی با بهره گیری از ظرفیت کانون مداحان، ایجاد و راه اندازی جریان آموزش همگانی با بهره گیری از شبکه تبلیغ و روحانیون و مبلغین و مبلغات، تشکیل ستادهای محلات با محوریت مساجد در راستای تقویت پویش امید و همدلی و کمک‌های مؤمنانه در سطح محلات استان، تهیه و پخت غذای گرم تولید ماسک برای حمایت از افراد بی بضاعت، تولید محتوای دین در فضای مجازی برای بهره مندی جامعه هدف سازمان تبلیغات و عموم مردم در ایام کرونا است.

کد خبر 12295
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار