پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
۸۵ درصد محدودیت‌های کرونایی در شهرستان گناوه رعایت شده است
گناوه - فرماندار گناوه گفت: برآوردها نشان می‌دهد که در سطح شهرستان گناوه ۸۵ درصد موارد پیش‌بینی شده طرح جدید محدودیت‌ها رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر دوشنبه در نشست قرارگاه مشترک جهادی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند برجسته کشورمان و محکومیت اقدام تروریست‌ها در این اقدام ناجوانمردانه اظهار داشت: ملت غیور و بزرگوار ایران اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی همواره در معرض توطئه‌های نظام سلطه و استکبار قرار داشته و شخصیت‌های برجسته زیادی در این مسیر از دست داده، اما این اقدامات هرگز خللی در اراده ملت برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند ایجاد نکرده است.

فرماندار گناوه با تقدیر از همراهی و همکاری همه اقشار و گروه‌ها و دستگاه‌ها شهرستان گناوه در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و مقابله با ویروس کرونا اضافه کرد: برآوردها نشان می‌دهد که در سطح شهرستان گناوه ۸۵ درصد موارد پیش‌بینی شده طرح جدید محدودیت‌ها و تمهیدات در نظر گرفته شده رعایت شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت شهرستان از نظر رعایت موازین بهداشتی با اجرای طرح جدید محدودیت‌ها، با تلاش همه مردم، کادر درمان و بهداشت، و دستگاه‌های اجرایی خوب بوده و امید است که با مشارکت و همراهی همگانی شهرستان در وضعیت بهتری قرار گیرد.

لزوم پیشگیری از عادی سازی شرایط

مهرجو با تاکید بر پیشگیری از عادی سازی شرایط، یادآور شد: مدیران دستگاه‌ها باید در مرحله اول خود اجرا کننده پروتکل‌ها و برنامه‌ها و الگوی دیگران باشند تا مردم نیز این وضعیت را بپذیرند و اجرا کنند.

وی گفت: برقراری یا برداشتن محدودیت‌ها در شهرستان گناوه رابطه مستقیم با میزان رعایت پروتکل‌ها دارد و هرچه میزان رعایت این دستورالعمل‌ها افزایش یابد محدودیت کوتاه‌تر خواهد بود.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه تعطیلی هر واحد صنفی همراه با آسیب و مشکلات اقتصادی است گفت: اجرای محدودیت و تعطیلی واحدهای صنفی حتماً با مشکلات اقتصادی برای متصدی و شرایط موجود جامعه همراه خواهد بود اما باید این محدودیت‌های دو هفته‌ای را برای رسیدن به شرایط مطلوب و حفظ سلامت خود و دیگران با وحدت و همدلی تحمل کنیم.

وی بیان کرد: دستورالعمل‌های کرونایی بر اساس بومی‌سازی و متناسب با شرایط شهرستان در نظر گرفته شود.

دورکاری مانع ارائه خدمات به مردم نشود

مهرجو اضافه کرد: دستگاه‌های متصدی ارائه خدمات عمومی از سرویس دهی به افرادی که پروتکل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به اجرای دورکاری در برخی از ادارات شهرستان اظهار کرد: با اجرای مصوبه دورکاری نباید در ارائه خدمات به مردم خللی ایجاد شود و مدیران هم در اجرای مقررات دورکاری دقت و نظارت کامل داشته باشند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه طرح‌های مرتبط مقابله با کرونا از جمله طرح شهید سردار سلیمانی و آمران سلامت برای اثربخشی بیشتر و بهتر همگی در یک قالب اجرایی شود اضافه کرد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، فرصتی ارزشمند برای کنترل و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا است که باید از این فرصت و ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کرد.

کد خبر 12296
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار