سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس/ ۱۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد
بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر از انجام عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار خلیل واعظی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با توزیع و پخش و ترانزیت مواد مخدر را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا با همکاری و مشارکت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های بوشهر و فارس یک محموله مواد مخدر در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق در استان‌های جنوبی فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، در یک عملیات دقیق و هماهنگ خودرو سواری حامل مواد مخدر در محور شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.

واعظی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۱۴۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر که در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 12487
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار