پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
ترس، بدن را برای مقابله با کرونا ضعیف می کند/تقویت روحیه بیماران
قم- مسئول گروه تبلیغی سلامت معنوی با اشاره به استقبال بیمارستان‌ها از فعالیت گروه‌های جهادی، گفت:ترس بیماران از کرونا می‌تواند یک عامل منفی جهت از دست دادن روحیه در مقابله با بیماری باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام هادی ظهر چهارشنبه در نشست توجیهی طرح «تبلیغ جهادی در بیمارستان‌ها ویژه ایام کرونا» ضمن بیان مباحثی درباره مهارت‌های ارتباط مؤثر با بیماران و شیوه‌های تأثیر گذاری مثبت روحی و روانی بر بیماران کرونایی، گفت: ترس عجیب از این بیماری مسأله‌ای است که در بیماران کرونایی بیشتر به چشم می‌خورد و این موجب اضطراب افزایشی می‌شود که خود می‌تواند یک عامل منفی جهت از دست دادن روحیه در مقابله با بیماری باشد.

وی با اشاره به ارزش معنوی فعالیت‌های جهادی مقابله با کرونا بیان کرد: تبلیغ دین و نشر احکام اسلامی وظیفه اصلی عموم طلاب است باید به بیان احکام مخصوص بیماران مبتلا به کرونا پرداخت.

مسئول گروه تبلیغی سلامت معنوی ضمن اشاره به سابقه ۱۰ ساله حضور این گروه تبلیغی در بیمارستان‌ها و بیان راهکار کاهش آسیب‌ها و چالش‌های حضور طلاب جهادی در فضای بیمارستانی، افزود: پس از شیوع کرونا فضا و بستر بسیار مناسبی برای حضور طلاب در محیط‌های بیمارستانی فراهم شد و امروز حتی برخی بیمارستان‌ها خود متقاضی حضور طلاب جهادی در کنار بیماران هستند.

وی در ادامه افزود: طلاب برای موفقیت در این عرصه باید ضمن وقوف کامل بر وظایف خود، حرکت در راه انجام وظایف و پرهیز از عملیات خارج از برنامه و چارچوب تلاش کنند که ان‌شاءالله بهترین نتیجه از این حضور جهادی حاصل شود و چنانچه با مدیریت صحیح وارد این فضا شویم، می‌توانیم بهره‌وری کامل داشته باشیم.

همچنین در ادامه این نشست حجت‌الاسلام خوئینی با اشاره به برنامه کاری و وظایف طلاب جهادی گفت: انتقال تجارب به مبلغان جهادی جدیدالورود امری ضروری است

کد خبر 12508
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار