جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
شمار قربانیان مصرف الکل تقلبی در آق قلا به ۳ نفر افزایش یافت
آق قلا- رئیس بیمارستان آل جلیل آق قلا گفت: مصرف مشروبات الکلی مسموم در آق قلا جان سه نفر را گرفته و تعدادی هم در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا زارع شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ظهر چهارشنبه پنج بیمار با نشانه‌های مسمومیت با مواد الکی تقلبی، به بیمارستان حاجی آل جلیل مراجعه کردند.

وی افزود: متأسفانه از این تعداد تاکنون سه نفر فوت کردند و دو نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری هستند.

زارع بیان کرد: مراجعات جدید هم با کاهش سطح دید و کاهش سطح هوشیاری داشته و از مصرف کنندگان می خواهیم برای حفظ جان خود سریع تر به مراکز درمانی مراجعه کنند.

زارع گفت: به مردم توصیه می‌کنیم به هیچ وجه اقدام به خوردن الکل نکنند چون هیچ‌گونه تأثیر مثبت در روند درمان کرونا ندارد.

طبق گزارش پلیس گلستان، به دنبال تماس اورژانس بیمارستان آل جلیل آق قلا  با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مسمومیت الکلی و فوت مشکوک سه نفر، ماموران کلانتری ۱۱  انتظامی شهرستان بلافاصله به آن مرکز درمانی اعزام شدند.

با حضور پلیس در محل مشخص شد پنج جوان بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم شدند که تا کنون دو نفر بستری هستند که یکی از آنان نابینا شده و حال هر دو نفر رضایت بخش نیست و با دستگاه نفس می کشند و در مورد  سه نفر دیگر، تلاش ها برای مداوای آنان بی نتیجه ماند و جان باختند.

در ادامه و ساعاتی بعد هم دو نفر دیگر با علایم مشابه و مسمومیت بر اثر مصرف مشروبات الکلی به بیمارستان منتقل شدند که برابر اعلام کادر درمانی بیمارستان دچار کاهش سطح دید و هوشیاری هستند که تلاش ها برای درمان آنان ادامه دارد.

گفتنی است طی هماهنگی قضائی پرونده تشکیل و در اختیار ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان قرار گرفته است و تحقیقات ادامه دارد.

فرماندار آق قلا هم گفت: به شدت با عاملان پخش مشروبات الکلی تقلبی در شهرستان آق قلا  برخورد می شود.

امیر شیر توماج افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با نهادهای انتظامی و قضایی شدیدترین برخوردها با عاملان توزیع مشروبات به ویژه مشروبات الکلی تقلبی صورت خواهد شد.

وی اضافه کرد : دستگاه های امنیتی و انتظامی در تلاش هستند تا در اسرع وقت عاملان توزیع این نوع مشروبات را دستگیر کنند و در این خصوص تیم ویژه ای جهت پیگیری این موضوع تشکیل شده است.

کد خبر 12509
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار