شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
شمارقربانیان کرونا در آمریکا به ۲۸۰هزار نفر نزدیک شد
شمار قربانیان کرونا در آمریکا در حالی به ۲۷۹ هزار و ۸۶۵ نفر افزایش یافته است که تاکنون ۱۴ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر در این کشور به کووید- ۱۹ مبتلا شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در این کشور طی یک شبانه روز گذشته با افزایشی چشمگیر به مرز ۲۸۰ هزار نفر نزدیک شد.

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص اعلام کرد: آخرین شمار مبتلایان به این ویروس ۱۴ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر است و تعداد قربانیان نیز به ۲۷۹ هزار و ۸۶۵ تَن افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این وبگاه، آمریکا با احتساب این آمار در صدر فهرست کشورهای جهان به لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان قرار دارد.

گفتنی است، خبرگزاری رویترز پیشتر اعلام کرده بود که افزایش بی‌سابقه موارد ابتلاء به کرونا در آمریکا، ظرفیت بیمارستان‌ها را به مرز انفجار رسانده است.

همچنین شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز امروز پنجشنبه در گزارشی اختصاصی در این باره تأکید کرد: ظرفیت بیمارستان‌ها در آمریکا فراتر از حد معقول پُر شده و بر این اساس آنها نمی‌توانند به روند کنونی پذیرش مبتلایان به کووید- ۱۹ ادامه دهند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، تنها در شبانه روز اخیر ۱۰۲ هزار و ۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آمریکا بستری شده اند که نوعی رکورد بی سابقه در نوع خود به شمار می‌آید.

کد خبر 12512
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار