جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای پرورش آبزیان
بوشهر - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ طرح انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای ایجاد مزارع پرورش آبزیان بررسی شود.

غلامحسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشاورزی یکی از مشاغل مهم در شهرستان‌های دشتی و تنگستان است و در این راستا تلاش و پیگیری زیادی را برای حل مشکلات مردم این منطقه داشته‌ایم.

وی با اشاره به نشست خود با وزیر جهاد کشاورزی و مسائل مطرح شده در این نشست خاطرنشان کرد: انتظار داریم در راستای اصلاح شیوه آبیاری نخیلات در شهرستان تنگستان به ویژه شهر اهرم و همچنین مبارزه جدی با آفت چوب‌خوار نخیلات اقدامات لازم صورت گیرد.

کرمی همچنین بر حل مشکل گوجه‌کاران شهرستان دشتی به ویژه بخش کاکی و بخش شنبه و طسوج تاکید کرد و اضافه کرد: ضمن تعریف مشخصی از بستر و حریم رودخانه مند برای انجام امور کشاورزی، اراضی حاشیه این رودخانه ساماندهی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بر تأمین منابع و تسهیلات لازم برای توسعه طرح‌های گلخانه‌ای و آبزی‌پروری تاکید و بیان داشت: طرح انتقال آب دریا به بخش مرکزی دشتی و تنگستان برای ایجاد مزارع پرورش آبزیان بررسی و اجرا شود.

وی گفت: با دستور وزیر جهاد کشاورزی مقرر شد مدیرکل جهاد کشاورزی استان با معاونین وزارتخانه نشست‌هایی برگزار و پیگیری لازم نسبت به مصوبات به عمل آورده و نتایج را گزارش دهد.

کد خبر 12539
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار