پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
صنایع نفت و گاز در تامین اعتبارات فرهنگی استان بوشهر مشارکت کنند
بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان باید در تامین اعتبارات امور فرهنگی استان بوشهر مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: سند نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر نقش مهم و اساسی را در توسعه فرهنگی استان خواهد داشت.

وی خواستار استفاده از ظرفیت عمومی مردم مانند گروه‌های مردم‌نهاد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و بازار در تدوین سند نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر شد و بیان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها باعث تأثیرگذاری بیشتر آن خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اهمیت تدوین سند فرهنگی استان خاطرنشان کرد: تدوین سند نقشه جامع فرهنگی استان بوشهر می‌تواند به عنوان یک الگو در کشور مطرح شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: مسائل فرهنگی استان به صورت مستمر توسط کارگروه تدوین سند توسعه نقشه جامع فرهنگی بررسی می‌شود و انتقادات، پیشنهادات و باز تولیدهایی که ارسال می‌شود را پایش و در سند جانمایی کنند.

وی با اشاره به میزبانی استان بوشهر از صنایعی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه اتمی و حوزه ترانزیت ادامه داد: این صنایع باید بخشی از اعتبارات امور فرهنگی استان را متعهد شوند تا در این زمینه منتظر اعتبارات ملی نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مصوبه‌های فرهنگی استان به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 12580
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار