پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
آسیب ناشی از سیل در استان بوشهر جبران شود
بوشهر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آسیب و خسارات ناشی از سیل چه عمرانی و چه مالی و معیشتی ارزیابی و سریعاً از طرق مختلف دولتی و غیردولتی جبران شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی اظهار داشت: حادثه ناگوار سیل در استان بوشهر به ویژه منطقه دشتستان موجب آسیب و خسارات فراوانی به مردم عزیز آن مناطق شد.

وی گفت: پاک‌سازی و لایروبی مسیل‌ها و آبخوان‌ها و استحکام موانع و سیل بندها قبل از فصل باران و نظارت ویژه بر آن یک ضرورت مدیریتی است که باید مسئولان ذیربط به خوبی و جهادی آن را انجام دهند سهل‌انگاری دراین‌باره به هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست.

امام جمعه بوشهر همچنین گفته است: از تمامی ائمه محترم مناطق آسیب‌دیده، نیروهای سپاه و بسیج، گروه‌های جهادی و مردمی، هلال‌احمر، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام جهت خدمت هر چه تمام‌تر در صحنه حضوری فعال داشته باشند و اقدامات مقتضی و شایسته را به انجام رسانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این پیام خاطرنشان کرده است: صمیمانه از تلاش‌ها و کوشش‌های همه کسانی که تاکنون به یاری آن مردم عزیز آسیب‌دیده شتافته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیقات روزافزون را از خداوند متعال برای آنان مسئلت می‌کنم.

کد خبر 12816
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار