پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مردم استان بوشهر باید مبارزه با فساد را احساس کنند
بوشهر- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با زمین‌خواران و محتکران برخورد جدی کند گفت: مردم استان بوشهر باید مبارزه با فساد را احساس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری بعد از ظهر دوشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان با اعضای شورای عالی قضائی استان بوشهر اظهار داشت: متأسفانه به دلایل مختلف مردم در زمینه معیشت در تنگنا قرارگرفته‌اند، دستگاه قضائی باید با سرعت عمل با کسانی که نان و سفره مردم را هدف قرارگرفته‌اند برخورد جدی کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه موجب امیدبخشی و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد مبارزه جدی با فساد است، این حرکت توقع عامه مردم و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در این نشست خواستار مبارزه جدی دستگاه قضائی با مفاسد در کلیه سطوح شد و اذعان کرد: الحمدالله با رویکرد رئیس محترم دستگاه قضائی، مردم احساس می‌کنند در سطح عالی با فساد برخورد می‌شود.

جمیری با بیان اینکه مردم در تمام شهرها و بخش‌های استان بوشهر باید مبارزه با فساد را احساس کنند، گفت: مردم باید احساس کنند دستگاه قضائی محکم پای کار است و بی تعارف با مفاسد مبارزه می‌کند، در استان ما هم این کار شروع‌شده است، ولی برای اطمینان بخشی به مردم در زمینه برخورد با مفاسد نیاز به کار جدی‌تری داریم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم می‌بینند افرادی با ساخت و باخت که گاهی ممکن است سرنخ آن در دستگاه‌ها هم پیدا بشود کارهایی را انجام می‌دهند و از بیت‌المال سوءاستفاده کنند، ما به نمایندگی از مردم از دستگاه قضائی و سازمان‌های مرتبط توقع داریم در برخورد با مفاسد خصوصاً در مواردی که مربوط به بیت‌المال و معیشت مردم است باقدرت ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه پیشانی نظام جمهوری اسلامی عدالت است، اظهار داشت: نظام ما امروز امنیت را برای منطقه به ارمغان آورده و استکبار را به زانو درآورده است ولی متأسفانه به دلایل مختلف مردم در زمینه معیشت در تنگنا قرارگرفته‌اند، دستگاه قضائی باید با سرعت عمل با کسانی که نان و سفره مردم را هدف قرارگرفته‌اند برخورد جدی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر خاطرنشان کرد: اطاله دادرسی یکی از معضلات دستگاه قضائی است که بخشی مربوط به موازین قانونی و حقوقی است و بخشی هم به خاطر ساختار و کم‌کاری برخی افراد است که مشکلاتی را در روند پیگیری مفاسد ایجاد کرده است، باید با جدیت موانع و ساختارهای غلط را برای ایجاد عدالت و برخورد با زمین‌خواری، احتکار و سایر مفاسد اصلاح کرد.

کد خبر 12818
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار