پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
سیستم‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان بوشهر تقویت شود
بوشهر - معاون اجتماعی و پیشگیری سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: سیستم‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بارانی عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: پست‌ها امتحان داشته‌ها و دارایی‌ها و ابزار آزمون ما هستند که باید در حفظ آنها نهایت تلاش را داشته باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات تعزیرات حکومتی اضافه کرد: اگر مسئولیت‌ها با نگاه الهی همراه باشند نعمت و اگر با نگاه خداوند همراه نباشند ممکن است به نقمت تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: باید سیستم‌های نظارتی و شبکه‌ها تقویت شود تا از نظارت‌های سنتی جدا شویم و از تکنولوژی‌های روز برای کنترل و نظارت بر بازار استفاده کنیم.

بارانی در ادامه از خدمات «زهرا افضلی نیا» مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان بوشهر قدردانی و «سیدرضا جابری فرد دورکی» را به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیر کل سابق اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: پست‌های ثابت مدیریت تعیین کننده توانمندی نیست، بلکه می‌توان با تغییر پست مدیران و انتصاب آنها درجایگاه‌های دیگر از توانمندی‌های آنها استفاده کرد.

بارانی در ادامه ضمن تبریک به سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی گفت: مدیرکل جدید دارای تجربه و دانش مدیریتی در حوزه‌های مدیریت بوده و از سرمایه‌های مدیریتی مجموعه است.

بارانی از سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر درخواست کرد که از تمام ظرفیت و توان همکاران جهت پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کند.

در پایان جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات زهرا افضلی نیا، ابلاغ سرپرست جدید اداره کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر به سیدرضا جابری فرد دورکی اعطا شد.

کد خبر 12820
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار