جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
اخراج کارگران راهکار نیست
ایسنا/بوشهر رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر اینکه اخراج کارگران راهکار نیست، گفت: توجه به مسائل رفاهی کارکنان شهرداری به ویژه کارگران سخت‎کوش از مواردی است که باید به آن توجه جدی شود.

داریوش پوربهی در نشست شورای شهر بوشهر عنوان کرد: کارگران شهرداری در سرما و گرما به صورت شبانه روزی برای نظافت و پاکیزگی شهر تلاش دارند که با چنین شرایطی شایسته نیست با مسائل و مشکلات مختلف دست و پنجه نرم کنند. مشکل قرارداد، پرداخت حقوق، بیمه و توجه به مسائل رفاهی این اقشار آسیب پذیز از مواردی است که باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اخراج کارگران راهکار نیست، افزود: مشکلات فراروی کارگران دیرینه بوده و مربوط به این دوره شورا و شهردار جدید نیست اما باید همه تلاش کنیم این مشکلات را حل کنیم و شاهد رضایت مندی کارگران زحمتکش شهرداری باشیم. حل مشکلات کارگران شهرداری این شهر در بخش‎های مختلف باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای بوشهر اظهار کرد: توجه به مسائل رفاهی کارکنان شهرداری به ویژه کارگران سخت‎کوش از مواردی است که باید به آن توجه جدی شود که شورا نیز از هر اقدامی در این زمینه حمایت می کند.

پوربهی همچنین با تبریک نخستین پیروزی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: امید است با تداوم این پیروزی‌ها شاهد شور و نشاط بیشتر در شهر باشیم.

انتهای پیام

کد خبر 12827
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار