جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
«روز بوشهر» باید از مرزهای استان عبور کند

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر گفت: برنامه‌های هفته بوشهر باید از مرزهای بوشهر عبور کرده و به سایر نقاط کشور و حتی کشورهای دیگر هم برسد.

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین، احمد بارگاهی صبح چهارشنبه در نشست کمیته تخصصی گرامیداشت هفته بوشهر اظهار داشت: لازم است که در این مدت چهره شهر نیز تغییر کرده و شهروندان بوشهری نیز این تغییر فضا را لمس کنند.

وی تصریح کرد: سازمان فرهنگی در سال جاری به دنبال رویکرد متفاوت، بدیع و خلاقانه‌ای است که بتواند اقشار مختلف مردم و ابعاد گوناگون هنر را در برگیرد.

بارگاهی اظهار داشت: هفته بوشهر تنها مختص به یک قشر خاص از مردم نیست و شمولیت این روز باید از منظر رده‌های سنی، موقعیت شغلی، مکان زندگی، شاخه هنری و... تا جایی که ممکن است، همه ابعاد را در برگیرد.

وی با اشاره اینکه در برنامه‌های سال جاری هفته بوشهر ایجاد جاذبه‌های گردشگری و تلاش برای جذب گردشگران یکی دیگر از اهداف سازمان است، تصریح کرد: نشست کمیته تخصصی گرامیداشت هفته بوشهر به منظور شناسایی ضعف‌ها و کاستی‌های سال‌های قبل و بهبود برنامه‌ها است که امیدواریم در برنامه‌ریزی‌های امسال لحاظ شود.

وی یادآور شد: از کلیه هنرمندان و فرهیختگان و شهروندان عزیز بوشهری دعوت می‌کنیم تا نقطه نظرات، پیشنهادها، برنامه‌های پیشنهادی، کاستی‌ها و نقص‌هایی که در سالیان گذشته در برگزاری مراسم هفته بوشهر وجود داشته را تا پایان دی‌ماه به دبیرخانه گرامیداشت روز بوشهر واقع در سازمان فرهنگی شهرداری تحویل دهند تا با استفاده از این نظرات و رفع نواقص احتمالی، برنامه‌های متنوع و پربارتری در خور شأن نام پرآوازه بوشهر عزیز برگزار کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: استفاده از خِرَد جمعی در تصمیم‌گیری‌های سازمان خصوصاً برنامه‌های هفته بوشهر لازم و ضروری است.

 
کد خبر 13

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار