جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
تدوین ۱۰۰ ویژه برنامه دهه بصیرت در استان بوشهر
بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تدوین ۱۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف دهه بصیرت و میثاق با ولایت در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال دهه بصیرت و میثاق با ولایت با شعار بصیرت فاطمه، ولایت‌مداری و مقاومت علوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسب حماسه بی‌نظیر ملت ایران در مقابل فتنه‌گران از ۹ تا ۱۹ دی‌ماه دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام‌گذاری شده گفت: در شب ۹ دی ویژه‌برنامه‌ای با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

جمالی از برگزاری سخنرانی آیت‌الله صفایی بوشهری با رعایت پروتکل بهداشتی و پخش از طریق فضای مجازی و صداوسیما خبر داد و اضافه کرد: رژه موتورسواری از میدان شهید رئیسعلی دلواری تا گلزار شهدای بوشهر از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی افزود: برگزاری ویژه‌برنامه حماسه ۹ دی در فضای مجازی و پخش زنده از صداوسیما و گل‌افشانی قبور مطهر شهدای گرانقدر از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان بوشهر است.

جمالی از برپایی نمایشگاه ویژه دهه بصیرت و میثاق با ولایت در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه تحت عنوان بصیرت در فضای مجازی و ۱۶ دی هم برنامه ویژه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزاری ویژه‌برنامه اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: در این راستا با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی زنجیره انسانی در کنار آب‌های خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

کد خبر 14299
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار