پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
آئین تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم در گناوه برگزار شد
گناوه- همزمان با دهه بصیرت و در آستانه نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، آئین تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم در گلزار مطهر شهدای شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین معنوی تجدید میثاق با شهدا و مدافعان حرم عصر پنجشنبه با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف همزمان با دهه بصیرت و در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط ستاد بزرگداشت دهه بصیرت شهرستان گناوه در گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آئین معنوی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد و پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و به دنبال چیزی جز شهادت نبودند.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های انقلابی به معنای واقعی کلمه و مظهر درایت و ایثار و مقاومت است که تا لحظه شهادت در مسیر فرامین رهبر معظم انقلاب گام برداشت و همواره خود را سرباز نظام و ولایت می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه این شهید سه بار برای اثبات عقیده خود قسم جلاله می‌خورد اضافه کرد: از این تفکر ناب نمی‌توان به راحتی گذشت و همه باید پیرو و پشتیبان ولایت باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر یادآور شد: امروز و پس از گذشت یک سال از شهادت این سردار رشید اسلام هنوز در قلوب مردم محبوب و پایدار مانده و تا همیشه در دل‌ها خواهد ماند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند اگر می‌خواهید به کشور شما آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید افزود: پیام شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده‌های معظم آنها نیز پیروی از ولایت و حرکت در مسیر ولایت است.

وی تصریح کرد: ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن، انقلابی عمل کردن و ایمان به وعده‌های الهی رسالت و وظیفه جامعه ما در برهه کنونی است.

حجت الاسلام جمالی با تاکید بر لزوم انقلابی عمل کردن در حوزه وظایف و مسئولیت‌ها خاطرنشان کرد: امروز کشور ما با همین تفکر انقلابی عمل کردن جوانان و دانشمندان جزو پنج کشور برتر در تولید واکسن بیماری کرونا به کوری چشم دشمنان شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و همه ما باید به این فرمایش ایشان ایمان و اعتقاد راسخ داشته باشیم همانگونه که فرمودند بشار اسد باید بماند و ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز عزت، سرافرازی، عظمت و امنیت ایران اسلامی مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها است.

در پایان این آئین معنوی شرکت کنندگان با حضور بر مزار مطهر شهدای این شهر و شهید عیدمحمد رضایی دومین شهید مدافع حرم استان بوشهر، با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تجدید عهد و میثاق کردند.

کد خبر 14649
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار