پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
مردم نتیجه مقاومت ویژه خود در جنگ اقتصادی را خواهند دید

خارگ : رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت هفته فرهنگی خارگ گفت : مردم ما در جنگ اقتصادی مقاومت ویژه‌ای از خود نشان داده‌اند و نتیجه آن را خواهند دید.

به گزارش خارگ آنلاین ، سردار سرتیپ پاسدار احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر شنبه در مراسم اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جزیره خارگ اظهار داشت: شهید سلیمانی مزد ۴۰ سال مجاهدت خود را گرفت، شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۲ سال در دفاع مقدس حضور داشت و در جبهه‌ای دیگر شهید شد.

وی افزود: افکار گروه‌های تکفیری برگرفته از افکار وهابیون بود و زیر نظر دستگاه‌های اطلاعاتی غرب مدیریت می‌شد. جریان وهابیت در عربستان سعودی میدان پیدا کرد، ولی روحانیت شیعه اجازه میدانداری را نداد.

رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه پاسداران تصریح کرد: اساسنامه ۲۰ صفحه‌ای داعش که به دست نیروهای انقلابی افتاد یک جمله در مورد آمریکا و رژیم صهیونیستی نوشته نشده بود و نفرت پراکنی بر علیه ایران را رواج داده بودند. نقش کشورهای همسایه در شکل گیری داعش مؤثر بود.

وی خاطر نشان کرد: این جریان تکفیری با در اختیار گرفتن پادگان‌های نظامی منطقه تجهیزات این پادگان‌ها در اختیار خود قرار می‌گرفت. داعش با امکاناتی که در اختیار داشت و رژیم‌های عربی این جریان تکفیری را تا دندان مسلح کرد.

محمدی‌زاده گفت: نقش شهید سردار سلیمانی در مبارزه با داعش مثال زدنی است، احیای دفاع وطنی و حشد الشعبی از نقش‌های مؤثر و راهبردی سردار سلیمانی در سوریه و عراق بود که صحنه مبارزه تغییر داد.

رئیس گروه مدیریت و فرماندهی مرکز راهبردی سپاه پاسداران افزود: با در اتاق و پشت میز نشستن مشکلی کشف نمی‌شود که بخواهد حل شود، سردار شهیدسلیمانی نزدیک به صحنه و به دقت موارد را پیگیری می‌کرد.

وی افزود: مردم ما در جنگ اقتصادی مقاومت ویژه‌ای از خود نشان داده‌اند و مطمئناً این صبر و استواری نتیجه بخش خواهد و ثمره آن را در سال آینده و دولت جدید خواهند دید.

کد خبر 14741

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار