جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
از توانمندسازی و برندسازی تا درآمد پایدار /آموزش‌ها بازارمحور است
ایسنا/بوشهر مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر با بیان اینکه مشکل اتصال به بازار و ایجاد درآمد پایدار را تا حدود زیادی حل کرده‌ایم، بیان کرد: آموزش‌ها و ایجاد اشتغال بازار محور بوده و به دنبال ایجاد بازار پایدار هستیم.

علی احمدی‌زاده، مجری طرح توسعه مشاغل خانگی در استان بوشهر گفت: تعداد ۱۷۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده و پس از تکمیل مدارک و دسته بندی نیازسنجی شده‌اند.

وی افزود: این طرح در ۳۱ استان و بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت کار اجرا شده است که ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر را در سال جاری پوشش خواهد داد و سهمیه استان بوشهر نیز ۱۵۰۰ نفر است که ما توانسته‌ایم بیش از ظرفیت اقدام به نام نویسی نماییم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار کرد: مشکل مشاغل خانگی عدم شناخت و اتصال به بازار برای فروش محصولات بوده است که ما مشکل اتصال به بازار و ایجاد درآمد پایدار را تا حدود زیادی حل کرده‌ایم. آموزش‌ها و ایجاد اشتغال بازار محور بوده و به دنبال ایجاد بازار پایدار هستیم به گونه‌ای که این فرایند معکوس شده و از بازار به سمت آموزش پیش می‌رویم.

احمدی‌زاده تاکید کرد: شبکه سازی در کشور صورت گرفته و با طراحی سایت و اخذ سفارش، محصولات به بازار عرضه می‌شود. سهمی از فروش در بازار تعیین شده و برندسازی نیز صورت می‌گیرد. تمامی مراحل از مشاوره، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و در انتها اتصال به بازار و ایجاد درآمد پایدار در قالب کسب و کار مستقل در این طرح انجام می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات طرح و ساختار آن اظهار کرد: فرایند اجرای طرح برنامه محور بوده و توسط ناظران طرح رصد می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین افتتاح دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی استان بوشهر با حضور سعید زرین‌فر، معاون اقتصادی استاندار بوشهر؛ مصدق کشاورزی، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ علیرضا حاجیونی، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و علی سملیان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطاعات استان بوشهر افتتاح شد.

انتهای پیام

کد خبر 14845
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار