سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
لزوم تسهیل اشتغال ساحل‌نشینان/ در موضوع ته لنجی با مردم مدارا شود
بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسهیل اشتغال ساحل‌نشینان گفت: انتظار می‌رود در موضوع ته لنجی با مردم مدارا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر سه‌شنبه در با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه دریا و ساحل ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید زمینه توسعه زیرساخت‌های بندری فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه بندری در استان بوشهر از معاون رئیس جمهور و مدیران کشوری مطالبه شده است، افزود: همه تلاش خود را برای توسعه این زیرساخت‌ها انجام خواهیم داد که در کوتاه مدت دست‌یافتنی نیست.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، تأسیس شهرک‌های صنعتی و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی، وابستگی مردم به ته لنجی را کاهش داد.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان پرتلاش در کنترل مرزها و مبارزه با قاچاق کالا گفت: ما با قاچاق کالا و عدم پرداخت حقوق گمرکی مخالفیم، ولی با توجه به شرایط امروز استان در موضوع ته لنجی باید با مردم مدارا کرد.

جمیری ادامه داد: قطعاً با کسی که نمی‌خواهد ضوابط را مراعات کند باید به صورت قانونی برخورد کرد ولی اینکه بگوییم همه دارند قاچاق می‌کنند واقعاً این‌طور نیست، به دلیل وجود مشکلات متعدد در حوزه اشتغال، مردم جز این راهی برای امرار معاش ندارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه سطوح ما ملزم به کمک به مردم هستیم و در جایی که موضوع تأمین معیشت مردم در میان است باید سخت گیری کمتری کرد.

کد خبر 14872
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار