جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان تقویت شود
بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های ارتباطاتی شهرستان‌های دشتی و تنگستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی عصر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر اظهار داشت: نیاز مردم به استفاده از ارتباطات افزایش یافته است و باید برای تأمین نیازهای ارتباطی مردم تلاش جدی شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های اداره کل ارتباطات و فناوری استان در حوزه ارتباطات شهرستان‌های دشتی و تنگستان اضافه کرد: انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر نسبت به بهبود وضعیت موجود در شهرستان اقدام شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از جمله پروژه‌های در دست اقدام حوزه ارتباطات استان بوشهر را پیگیری برای ارتقا سرویس اینترنت روستای سرمک، کردلان و بهره برداری از سایت روستای عربی توسط همراه اول عنوان کرد.

علی سملیان با اشاره به احداث سایت روستای دهوک توسط ایرانسل از محل طرح خدمات اجباری روستایی، بهبود پوشش تلفن همراه و توسعه زیرساخت تلفن ثابت در روستاهای شهرستان‌های دشتی و تنگستان، گفت: در حال حاضر شاخص‌های حوزه ICT را در شهرستان‌های مذکور مناسب ارزیابی می‌کنیم.

وی افزود: بازدید میدانی از روستای کردوان در دستور کار قرار دارد، تا با بررسی وضعیت ارتباطی این روستا در صورت نیاز پوشش ارتباطی این روستا بهینه سازی شود.

کد خبر 14874
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار