جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
اطلس تبلیغی استان بوشهر تدوین می‌شود
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تدوین اطلس تبلیغ استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر چهارشنبه در نشست مجمع مشورتی تبلیغ استان بوشهر اظهار داشت: مشارکت در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم در اتمام دوره مدیریتی در مقام ارزیابی کارنامه خود و کسب رضایت الهی کارنامه قابل قبولی را کسب کنیم، از همین ابتدای کار باید برنامه‌هایی هوشمندانه با در نظر گرفتن اقتضائات زیست‌بوم فرهنگی و تبلیغی در مناطق مختلف استان و شهرستان‌ها تدوین، برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار امیدواری کرد که این اداره کل به مرکزی برای برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، پی‌گیری، مطالبه‌گری و تلاش در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تبدیل شود.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به ظرفیت تبلیغی ارزشمند استان به ویژه ظرفیت ائمه جمعه که شناخت کامل‌تری نسبت به زیست بوم فرهنگی هر شهرستان دارند، اظهار داشت: با تدوین اطلس تبلیغی استان، ظرفیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی - فرهنگی و سوابق تبلیغی هر نقطه‌ی هدف استخراج و در سامانه‌ای ثبت خواهد شد و خروجی تهیه شده در اختیار نهادهای دینی و مبلغین قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام مصلح امام جمعه برازجان در بخش دیگری از این مراسم، تشکیل شورای فرهنگی - تبلیغی مساجد با محوریت امام جماعت، فراگیر شدن نهضت همگانی آموزش، حفظ، تدبر و تفسیر قرآن کریم، تقویت پیوند سازمان تبلیغات و مدارس علمیه استان و توانمندسازی مبلغین از حیث علمی، مدیریتی، مهارتی و ارتباط مؤثر با مخاطب و نسل جوان را از مهمترین راه‌های بهینه‌سازی تبلیغ عنوان کرد.

به روز بودن، ارتباط مستمر با مردم، استفاده از ظرفیت مردم در امور تبلیغی، پیوند مستمر حوزه با مدارس و دانشگاه‌ها، چاره‌جویی برای وضعیت معیشتی مبلغین، انجام کار تشکیلاتی فرهنگی و تبلیغی، توجه به جوانان و نوجوانان، فعال بودن مساجد و محافل با محوریت امام محله که تمام کارکردهای مسجد را فعال کرده و مسجد را به عنوان مسجد طراز انقلاب معرفی کند، از دیگر محورهایی بود که در این نشست صمیمانه و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 14896
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار