چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
جزیره نیازمند نگاه ویژه و قدرشناسانه است

خارگ :دکتر علیپور عضو شورای شهر خارگ با ارسال متنی در گرامیداشت هفته فرهنگی و روز خارگ بیان داشتند :  جزيره خارگ برايند كاملي از درخشش وحدت و همت مليست، شهري كه مردم و صنعت دركنار هم با هدف توسعه  زندگی می کنند.

به گزارش خارگ آنلاین : دکتر لطف الله علیپور عضو شورای شهر جزیره خارگ با ارسال متنی برای گرامیداشت هفته فرهنگی و روز خارگ اظهار داشتند : جزيره خارگ برايند كاملي از درخشش وحدت و همت مليست، شهري كه مردم و صنعت دركنار هم با هدف توسعه  زندگی می کنند.
هر يك مكمل و لازمه رشد ديگريست و اين نمونه ارزشمند همدلي نيازمند نگاه ويژه و قدرشناسانه است.
مردم خارگ همواره در ادوار مختلف براي پاسداشت صنايع بزرگ جزيره كمر همت بسته اند، پس حل مشكلات ايشان باعث اعتلاي هر چه بيشتر سطح پويايي و بازدهي متقابل خواهد شد.
بايد به ياد داشت كه در هر بزرگداشتي ابتدا بايد قدر سرمايه هاي اصلي يك سرزمين، يعني مردم را دانست. و بدانیم که همه سرمایه های ملی به سرمایه انسانی وابسته است. تاسرمایه انسانی نباشد هیچ سرمایه ملی به ثروت و مزیت رقابتی تبدیل نمی شود. فضایی که سرمایه ها رو از بین ببر  یا زایل کند، بزرگ‌ترین خطر برای پیشرفت یک جامعه است.
 بر اين اساس در هفته فرهنگی و روز خارگ از همه مسئولان تقاضا داريم با همتي مضاعف در رفع مشكلات مردم خارگ بكوشند، چرا كه درخت همدلي مردم خارگ در تارو پود صنعت تنيده شده است و باعث چرخش هر چه بيشتر اين بخش مهم از چرخ اقتصاد كشور عزيزمان ايران گرديده است.

کد خبر 14906

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار