پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
دغدغه مشترک مدیران و نمایندگان مردم در مجلس خدمت به مردم است
ایسنا/بوشهر نشست هم اندیشی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار و معاونان استاندار با محوریت مسائل و مشکلات توسعه استان امروز در استانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، این نشست با هدف بررسی وضعیت بودجه استان، راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه های عمرانی، هماهنگی نمایندگان با مدیران ارشد استان در جهت حل و فصل مسائل عمرانی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان برگزار شد.

در این نشست عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس، حجت الاسلام احمدی نماینده مردم کنگان، عسلویه، جم و دیر، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان پیشنهادات، نظرات و موضوعات مرتبط با مسائل توسعه استان را مطرح کردند.

مهرداد ستوده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر، حسن ابراهیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر، سعید زرین فر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه های کاری خود و همچنین راهکارهای تسریع در روند امور توسعه ای استان را بیان کردند.

در پایان این نشست عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر برگزاری این نشست ها را فرصتی مناسب برای کمک به توسعه استان بوشهر خواند و گفت: دغدغه مشترک مدیران و نمایندگان مردم در مجلس خدمت به مردم است.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه در ماه‌های پایانی کار دولت هستیم اما انگیزه کار ما دو برابر شده تا بتوانیم برنامه های در دست انجام را به سرانجام برسانیم.

گراوند در ادامه گزارشی از روند اجرای طرح های عمرانی در استان و پیگیری های صورت گرفته برای جذب اعتبارات به منظور تسریع در تکمیل پروژه ها ارائه کرد.

وی در مورد توزیع اعتبارات استان بوشهر گفت: عدالت در توزیع اعتبارات سرلوحه کار ماست هر آنچه اعتبارات استانی را توزیع کردیم بر اساس مقررات و آیین نامه ها و با رعایت عدالت بوده است.

استاندار بوشهر افزود: در مورد اصلاح ساختار بودجه قید احکام تامین کننده منافع استان در قوانین ذیربط مورد تاکید است و با اصلاح قوانین و درج قواعد، به صورت مناسب تری میتوان از ظرفیت های استانی بهره گرفت.

انتهای پیام

کد خبر 14912
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار