شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
عسلویه نیازمند مدیرانی دلسوز و متعهد است
بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: شهرستان عسلویه نیازمند مدیرانی متخصص، دلسوز و متعهد است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه با اشاره به سالروز شهادت سردار دل‌ها اظهار داشت: سردار سلیمانی سردار دل‌ها بود، بر دل‌ها مسلط بود و به واسطه ایمان و اخلاص دل‌ها را متوجه خود کرده بود.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: مقام معظم رهبری درباره ایشان فرمودند شهید سلیمانی دارای روحیه شجاعت و مقاومت بود، انسان وارسته ای بود که دل به دنیا نبسته بود و رفتار و کردارش طبق شرع بود، شهید سلیمانی در دل خطر می‌رفت و از مرگ نمی‌هراسید، مرد میدان بود و از ابتدای انقلاب در مسیر حقی که انتخاب کرده بود به تمام معنا ایستادگی می‌کرد، دارای درایت و تیز هوشی بود، به جا است که ما ساعت‌ها درباره شخصیت این شهید بزرگوار سخن بگوییم.

هاشمی نژاد افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی نیروی دریایی در شهرستان عسلویه و در شهر چاه مبارک را اقدام میمون و مبارکی دانست و افزود: مراسم افتتاح این بیمارستان با حضور فرمانده فهیم و بصیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و این کاری ارزشمند از سپاه پاسداران و نیروی دریایی سپاه برای خدمت بیشتر به مردم بود.

امام جمعه عسلویه به حوادث آمریکا اشاره کرد و افزود: در آمریکا یک تغییر و جابجایی می‌خواهد انجام شود چه اتفاقات زشت و ننگینی رخ می‌دهد و رئیس جمهور به طرفدارانش می‌گوید به مجلس حمله کنند، خودشان می‌گویند باورمان نمی‌شود این اتفاقات در آمریکا رخ می‌دهد، حضرت آقا پیش بینی کردند آمریکا رو به افول و اسرائیل نابود خواهد شد.

هاشمی نژاد رحلت حضرت آیت الله مصباح یزدی را به محضر مقام معظم رهبری، دوست داران ایشان و حوزه‌های علمیه تسلیت گفت و وی را عالمی بصیر خدوم و کم‌نظیر و عمار انقلاب و رهبر انقلاب دانست.

امام جمعه عسلویه افزود: به استاندار و فرماندار و دست‌اندرکاران تأیید صلاحیت‌ها تذکر می‌دهم به کسانی که لیاقت، دلسوزی، تعهد و تخصص ندارند پست و مسئولیت ندهند.

وی بیان کرد: متأسفانه این شهرستان در گذشته و حال با چنین مواردی مواجه بوده و هستیم و فردا باید جواب بدهیم و بر حسب شایستگی، کاردانی، تعهد و تخصص به افراد مسئولیت بدهید تا مردم متضرر نشوند.

کد خبر 14971
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار