جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
استودیو معارف در بوشهر افتتاح شد
بوشهر - آئین افتتاح «استودیو معارف» تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی ظهر شنبه در آئین افتتاح استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: شاهد تلاش‌های خوبی در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در استان بوشهر هستیم.

حجت‌الاسلام مجید باباخانی خاطرنشان کرد: خدا را شاکر هستم که این امکان در استان بوشهر به وجود آمده و امیدواریم با تولید برنامه‌هایی فاخر محتوایی ارزشمند در اختیار رسانه‌ها قرار بدهیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر که در همین مدت یک ماهه از فعالیت در استان بوشهر موفق به راه‌اندازی این پروژه مهم فرهنگی شده، تصریح کرد: بهره‌برداری از این استودیو، فرصت جدیدی با استفاده از امکانات بسیار کم، اما در حد محصول پرتوان و برنامه‌های حرفه‌ای در فضای رسانه‌ای استان بوشهر به وجود آورده است.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: افتتاح استودیو معارف اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر زمینه تولید محتواهای قوی معارفی را فراهم خواهد کرد.

تهیه برنامه‌های فرهنگی کیفی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم اظهار داشت: به منظور تهیه برنامه‌های فرهنگی کیفی و مطلوب در حوزه دین، جهت ارائه و پخش از صدا و سیما و همچنین انتشار در فضای مجازی این استودیو با حداقل امکانات و به صورت جهادی راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ادامه داد: امیدواریم با فعالیت این استودیو محتوای مناسب فرهنگی و مذهبی برای ارائه در صدا و سیما و همچنین فضای مجازی به منظور ارائه به مخاطبین استانی و فراتر از استان فراهم شود.

کد خبر 15055
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار