پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
آغاز رقابت‌های استارتاپی اینوتکس پیچ از بهمن تا اردیبهشت ۱۴۰۰
چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ که یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) است، از ۲۳ بهمن ماه سال جاری تا اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶ استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، دبیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۱) با اعلام این خبر، گفت: اینوتکس پیچ یکی از بخش‌های رقابتی رویداد اینوتکس است که در آن استارتاپ‌ها از استان‌های مختلف کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان استانی ضمن ورود به دوره شتابدهی و بهره‌­مندی از خدمات مشاوره‌­ای و فنی رویداد اینوتکس، راهی رقابت‌­های نهایی در نمایشگاه اینوتکس می­‌شوند.

وی با بیان اینکه رقابت نهایی اینوتکس پیچ همزمان با نمایشگاه اینوتکس و مقابل شرکت‌­های VC و سرمایه­‌گذارانی از کشورهای ایران و ترکیه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بسیاری از استارتاپ‌های ایرانی ظرفیت صادرات محصولات خود را به کشورهای همجوار  دارند و با در نظر گرفتن این نکته و بعد از گفتگو با کشور ترکیه، تصمیم گرفته شد تعدادی از سرمایه‌گذاران ترک نیز در رویداد نهایی امسال حضور داشته باشند. همچنین برای تیم‌های برتری که به رویداد نهایی راه پیدا کنند، امکان برگزاری جلسات B۲B با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه نیز فراهم می‌شود.

عباسی در مورد دیگر ویژگی چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، اظهار کرد: طی مذاکره‌ای که با دبیرخانه­ نشست سرمایه‌­گذاری TIM داشتیم، تصمیم بر این شد که اینوتکس پیچ تهران همزمان با سومین دوره این نشست و با حضور سرمایه­‌گذاران از کشورهای عضو گروه D۸ برگزار شود تا تیم­‌های شرکت­ کننده بتوانند در سطح بین‌­المللی نیز به معرفی خود بپردازند.

شرکت در چهارمین دوره اینوتکس پیچ کاملا رایگان است و تیم‌های علاقه‌مند برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها می­‌توانند با مراجعه به آدرس  http://pitch.inotex.com برای ثبت نام اقدام کنند. تیم­‌هایی که از طریق سایت رویداد اقدام به ثبت­ نام می‌کنند ابتدا به صورت آنلاین مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس از هر استان ۱۰ تیم برای شرکت در رقابت­‌های مقدماتی اینوتکس پیچ انتخاب می‌­شوند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ، ۲۳ بهمن ماه سال جاری تا اردیبهشت ۱۴۰۰ از استان کرمان آغاز می‌شود و پس از آن به ترتیب در استان‌ های تهران، قزوین، بوشهر، تبریز و همدان میزبان برگزاری این رقابت‌ها خواهند بود.

انتهای پیام

کد خبر 15132
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار