پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
رفع مشکلات اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان در اولویت قرار می‌گیرد
بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رفع مشکلات اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان دشتستان در اولویت قرارمی گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان شهرستان دشتستان با حضور نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اقدامات خوبی که در دو بخش ارم و بوشکان انجام‌گرفته، استقرار دو دستگاه آمبولانس ۳۱۵ کمک دار مجهز به دستگاه ونتیلاتور و دسی شوک است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و صعب‌العبور بودن این دو بخش در اعزام و نجات بیماران و همچنین ارائه خدمات درمانی تخصصی بسیار نقش مهمی داشته است.

وی تصریح کرد: پیگیری خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز به دستگاه ونتیلاتور و دسی شوک جهت پایگاه اورژانس ۱۱۵ بوشکان در دستور کار قرار گرفته است که باهمت و تلاش نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی امیدوارم به زودی محقق شود و این آمبولانس در اختیار اورژانس ۱۱۵ بوشکان قرار گیرد.

کشمیری اظهار کرد: زمین جهت احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ مهیا و با پیگیری اعتبار آن، عملیات اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای و تأمین آمبولانس روستای دهرود سفلی با پیگیری مسئولین شهرستان باید انجام شود تا بیماران جهت اعزام با مشکل مواجه نشوند و خدمات‌دهی به نحو مطلوبی به بیماران داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: تجهیز ناوگان اورژانس ۱۱۵ نقش مهمی در نجات جان بیماران دارد و یکی از اولویت‌های مهم ما در دو بخش ارم و بوشکان توسعه و تجهیز پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ است.

کشمیری خاطرنشان کرد: قطعاً رضایت پرسنل بخش اورژانس در خدمات‌دهی بهتر مؤثر است و مشکلات و نواقصات موجود در پایگاه اورژانس بررسی و در خصوص رفع آنها اقدام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ در مدت بحرانی شیوع بیماری کرونا کارنامه درخشانی را به یادگار گذاشتند، همان‌طور که در دیگر حوادث، صحنه‌های دلخراش تصادفات به سرعت حضور یافته و به بیماران بسیاری قبل از رسیدن به بیمارستان با توجه به وجود امکانات محدود زندگی بخشیده‌اند.

حمیدرضا شبانکاره، مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان نیز در این بازدید، خدمات و آمار بیماران اعزامی تصادفی و غیر تصادفی و همچنین بیماران کرونا مثبت و مشکوک به کرونا را بیان کرد و گفت: تجهیز آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ یکی از دلایل مهم از کاهش اعزام بیماران است.

در این بازدید، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و جمعی از مسئولین بخش ارم و بوشکان، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی را همراهی کردند.

کد خبر 15143
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار