سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
تجهیزات اورژانس در مناطق کوهستانی دشتستان تقویت شود
بوشهر - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیزات اورژانس در مناطق کوهستانی دشتستان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بخش ارم و بوشکان اظهار داشت: مناطق کم برخوردار باید در اولویت حوزه بهداشت و درمان باشد تا مردم بتوانند خدمات خود را با کیفیت مطلوبی دریافت کنند تا عدالت در سلامت معنا پیدا کند.

رضایی اظهار کرد: مرکز بستر درمان یکی از نیازهای اساسی در بخش‌های ارم و بوشکان است و با پیگیری این مسئله از طریق وزارت بهداشت، امیدواریم به زودی شاهد اجرای پروژه بستر درمان در این مناطق باشیم.

وی همچنین به تأمین آمبولانس و احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ جهت منطقه دهرود سفلی و روستای طلحه اشاره کرد و گفت: این مناطق به دلیل کوهستانی بودن از مناطق پرخطر هستند و یکی از درخواست‌های مردم این مناطق برآورده کردن این خواسته است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیگیری و خرید آمبولانس مجهز به دستگاه دسی شوک و ونتیلاتور جهت پایگاه اورژانس ۱۱۵ بوشکان و همچنین توسعه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در مراکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم، بوشکان، کلمه، طلحه و دهرود از نیازهای بخش ارم و بوشکان است.

رضایی تصریح کرد: احداث پانسیون‌های چهار واحدی ویژه پزشکان و تأمین یک دستگاه آمبولانس جهت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری شود.

کد خبر 15163
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار