چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
برخورد با تصرفات حریم ۶۰ متری دریا در بوشهر/ باید عقب‌نشینی کنند
بوشهر - فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی اجازه تصرف حریم ۶۰ متری دریا را ندارد گفت: اگر تصرفی انجام شده و طبق ضوابط نیست، باید عقب نشینی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی عصر دوشنبه در نشست ساماندهی سواحل شهرستان بوشهر اظهار داشت: به منظور استفاده مناسب از ساحل و دریا باید از همه ظرفیت‌ها در بوشهر استفاده شود.

وی با استقبال از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساحل سازی و ساختن پلاژ در بوشهر از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم تا شاهد استفاده مناسب از ساحل بوشهر باشیم.

فرماندار بوشهر بر لزوم نصب تابلو و علائم هشداری در ساحل بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: باید در ساحل بوشهر شناگاه‌های سالم و غیرسالم مشخص شوند تا مردم آگاهی بیشتری برای حضور در این مناطق داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی اجازه تصرف حریم ۶۰ متری دریا را ندارد اضافه کرد: اگر تصرفی در این حریم انجام شده و طبق ضوابط نیست، باید عقب نشینی صورت گیرد.

جمشیدی با اشاره به آسیب‌های ورود آب‌های سطحی به دریا در بوشهر تاکید کرد: باید در راستای اجرای پروژه فاضلاب در سریع‌ترین زمان اقدام شود و این آب‌ها بی‌خطر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام محیط زیست بوشهر، شناگاه‌های لیان و بندرگاه در وضعیت سالم، شناگاه پارک سیادت به طور نسبی پاک و شناگاه پلاژ بانوان و ریشهر پرخطر و شناگاه جفره در وضعیت بحرانی قرار دارد.

کد خبر 15245
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار