جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کمبودهای مالی باعث توقف پروژه‌های عمرانی استان بوشهر نشده است
بوشهر - استاندار بوشهر گفت: کمبودهای مالی باعث توقف پروژه‌های عمرانی استان بوشهر نشده است و تلاش داریم این طرح‌ها با سرعت و کیفیت مناسبی اجرا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک ایران اظهار داشت: با وجود مشکلات موجود، کارهای خوبی برای توسعه استان بوشهر انجام شده است.

وی به تلاش همه مدیران استان بوشهر برای ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی، اما اجازه ندادیم روند توسعه استان متوقف شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف در استان بوشهر اظهار داشت: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک نقش مهمی در اجرای با کیفیت پروژه‌های عمرانی دارد و شاهد تأثیرات مهم این بخش در پروژه‌های عمرانی استان هستیم.

گراوند با اشاره به نقش تأثیرگذار آزمایشگاه فنی مکانیک خاک بوشهر در اجرای طرح‌های عظیم صنعت نفت و گاز در استان گفت: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک بوشهر در طرح‌های مهمی از صنایع نفت و گاز استان بوشهر نقش داشته و اعتماد صنایع نفت و گاز به آزمایشگاه فنی مکانیک خاک حاکی از تأثیرات این نهاد تخصصی است.

مجید کیانپور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک ایران نیز با اشاره به اهمیت فعالیت‌های آزمایشگاه فنی مکانیک خاک اظهار داشت: اجرای طرح‌های مهم عمرانی در استان با وجود مشکلات مالی، نشان از توجه جدی مدیریت ارشد استان بوشهر به توسعه این استان دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های راهسازی در استان بوشهر گفت: از بیش از ۵۰۰ نوع آزمایشگاه فنی خاک، ۳۲۰ مورد آزمایش در استان بوشهر انجام می‌شود و این نشان از جایگاه بالا و حضور نیروهای فنی متخصص در اداره کل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان بوشهر است.

کیانپور بیان کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان بوشهر در طرح‌های عظیم پارس جنوبی هم حضوری فعال داشته از جمله از ۲۶ فاز پارس جنوبی آزمایشگاه خاک در ۲۰ فاز حضور فعال داشته است.

وی ادامه داد: همچنین از ۳۷ پتروشیمی موجود در عسلویه، آزمایشگاه مکانیک خاک در موضوع کنترل طرح‌های ۲۱ پتروشیمی فعالیت کرده است.
 

کد خبر 15380
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار