جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
خیز احتمالی کرونا در بهمن و اسفند
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، گفت: همزمان با ۱۲ بهمن، آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، گام چهارم پویش ملی اطلاع رسانی مبارزه با کرونا، اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیانوش جهانپور، اظهار داشت: این اقدام با هدف اقناع افکار عمومی، کمک به تغییر نگرش و نهایتاً تغییر رفتار و جلب مشارکت اجتماعی در گستره ملی به عنوان بزرگترین کارزار فرهنگی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خاورمیانه انجام خواهد شد و امید می‌رود با این اقدام، شاهد همراهی بیش از پیش مردم در عزم ملی برای غلبه بر کرونا باشیم و متناسب با انتظارات نظام سلامت و مدافعان سلامت، علمیات وسیع و عمیقی برای همراهی مردم به کار گرفته شود.

وی افزود: از آنجا که انجام این اقدام در گستره و عمق وسیع ملی و با استفاده از همه ابزارها، رسانه‌ها و روش‌های علمی و مدرن، بدون همراهی نهادهایی که تمایل دارند مسئولیت اجتماعی خود را در این راه ایفا کنند، مقدور نیست، امیدواریم تا همراهی برندهای برتر و پیشرو کشور را در این مسیر داشته باشیم.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه کاهش آمار مرگ و میر کرونا، شاید ما را به سمت عادی انگاری وضعیت کرونا سوق دهد، بر همراهی مردم برای تداوم مبارزه علیه کرونا و آمادگی لازم برای وضعیت‌های غیرقابل پیش بینی و خیز احتمالی کرونا ویروس در بهمن و اسفند تأکید کرد.

کد خبر 15570
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار