پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
اتفاقات خوب ورزش دانشجویی /موفقیت دانشگاه پیام‌نور بوشهر در رویداد کشوری
ایسنا/بوشهر مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور استان بوشهر در خصوص رتبه نخست مشارکت این دانشگاه در میان تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: این موفقیت بزرگ ناشی از اراده قوی و همراهی بدون بهانه جویی و بهانه تراشی انجمن های ورزشی دانشگاه و حضور پرشور دانشجویان دختر و پسر بوده است.

سید عادل میری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: باید در ابتدا از همه اصحاب رسانه که در مدتی که ما درگیر اطلاع رسانی چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش کشور بودیم با وجود همه کاستی‌ها همراه ما بودند تشکر کنم. همچنین از دانشجویان خوب دختر و پسر مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام‌نور استان بوشهر که مرزهای دانشجویی را جا به جا کردند نیر تشکر می کنم.

وی افزود: در این مدت اتفاقاتی را شاهد بودیم که در ورزش دانشجویی تاکنون رقم نخورده بود. بدون شک این شیوه از حمایت و حضور پرشور خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان بوشهر در آینده به ما کمک خواهد کرد.

این مسئول در خصوص رتبه نخست مشارکت دانشگاه پیام نور استان بوشهر در میان تمام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور گفت: این موفقیت از دو زاویه و ۲ نکته مهم قابل بحث است؛ در وهله اول این موفقیت بزرگ ناشی از اراده قوی و همراهی بدون بهانه جویی و بهانه تراشی انجمن های ورزشی دانشگاه و حضور پرشور دانشجویان دختر و پسر دانشگاه پیام نور استان بوشهر بوده و در وهله دوم سایر اعضای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان بوشهر که شامل رئیس استان، روسای مراکز و واحدها، مدیران فرهنگی و تربیت بدنی، کارکنان شرکتی، قراردادی، پیمانی و رسمی در این رویداد بزرگ آنلاین کشوری می دانیم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر تصریح کرد: اما دو نکته مهم؛ اولین نکته، تعامل دو سویه اینجانب با انجمن های ورزشی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور است و این تاثیر زیادی در یکپارچگی و اتحاد جامعه دانشگاهی استان بوشهر و سایر موفقیت های ما داشته است. و دومین نکته مهم؛ همراهی ویژه خانواده دانشجویی سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در استان بوشهر بود که این موفقیت بزرگ را به همه این عزیزان تبریک می گویم.

وی خاطرنشان کرد: انجمن های ورزشی دانشگاه در مسائل اقتصادی و فنی راهنمایی‌های زیادی به مجموعه تربیت بدنی دانشگاه ارائه می‌دهند و نقش مهمی در سیستم مدیریتی و موفقیت های تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر دارند. لذا من همواره از صحبت با آنها به نتایج مهمی رسیده ام و مجددا از این عزیزان تشکر و قدردانی می کنم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر عنوان کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور استان بوشهر بارها ثابت کرده اند، علاوه بر اینکه در زمینه های پژوهشی و آموزشی و فناوری کارآمد و متخصص هستند؛ در عرصه های فرهنگی و ورزشی نیز توانسته اند با پشتکار بالای شان دانشجویان خوش ذوق و خلاق و هنرمندی باشند.

سید عادل میری با تقدیر از مدیرکل تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور، اظهار امیدواری کرد در آینده ایی نزدیک شاهد طرح موضوع ارتقا جایگاه کارشناسان تربیت بدنی استان ها و زمینه راه های درآمد زایی در حوزه ورزش دانشگاه شاهد اقدامات ارزنده ای از سوی این مدیریت و همانند گذشته کسب جایگاه های برتر توسط دانشجویان دانشگاه پیام در سطح کشور مجامع بین المللی باشیم.

وی با اشاره به شرایط ورزش مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور استان بوشهر گفت: توسط مجموعه دانشگاه پیام نور استان، کارهای زیربنایی خوبی برای ارتقای جایگاه ورزش در استان بوشهر در حال انجام است که نتیجه این کارهای زیربنایی در سال‌های آینده به‌ثمر خواهد نشست و شاهد موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران استان بوشهر در رشته های مختلف خواهیم بود.

این مسئول یادآور شد: دانشگاه پیام نور، جزء دانشگاه های با ظرفیت استان بوشهر و دارای پتانسیل ها و استعدادهای خوب ورزشی است که در رشته های فوتبال ساحلی، ووشو قهرمانان ملی داریم.

میری با اشاره به استعدادهای بسیار خوب و مجموعه های ورزشی که در دانشگاه پیام نور استان وجود دارد، بیان کرد: مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان در شهرستان های عسلویه، جم، کنگان، برازجان، گناوه دارای سالن های ورزشی چند منظوره استاندارد و با جایگاه تماشاگر می باشد و آماده برگزاری و میزبانی مسابقات در تمام سطوح هستیم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان بوشهر عنوان کرد: به تازگی در شهر بوشهر زمینی را خریداری کرده ایم و اعتبار آن هم از توازن منطقه ای تامین شده است اما همه مسئولین باید با همکاری و کمک در جهت شروع به کار و ساخت سالن ورزشی مرکز دانشگاه پیام نور بوشهر همکاری و اهتمام ویژه ای داشته باشند و پیگیری ها و مساعدت های لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: شهرستان بوشهر یکی از شهرستان های با ظرفیت و پتانسیل بالای استان است که ورزشکاران با استعداد بسیار بالایی دارد و امیدواریم با تسریع این زیر ساخت ها و ساخت این فضای ورزشی برای دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر، شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران مرکز استان در سطح ملی و جهانی باشیم.
 
سید عادل میری اظهار کرد: ورزش مقوله ای است که بسیاری از جوانان جامعه را از آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و... محافظت می کند. با پایان یافتن اپیدمی کرونا ، فعالیت های ورزشی، مسابقات و تمرینات ورزشی دانشگاه ها دوباره به صورت مداوم و حضوری انجام گیرد و شور و نشاط در جامعه ایجاد شود

این مسئول تصریح کرد: درصدد برگزاری جلسه ای با خیرین حوزه ورزش هستیم تا همه مسئولین و خیرین پای کار بیایند و درامر ورزش (مسابقات، میزبانی ها) مشارکت و حضور خوبی داشته باشند تا بتوانیم ورزش دانشگاه پیام نور استان بوشهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام

کد خبر 15591
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار