پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
شهرستان ابهر در وضعیت آبی قرار دارد
زنجان-فرماندار ابهر از کاهش بیماری کرونا در شهرستان ابهر خبر دادو گفت: ابهر در وضعیت آبی قرار دارد.

وجیهه نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرستان ابهر در خصوص بیماری کرونا در وضعیت آبی است، گفت: اگر تغییراتی صورت گیرد از طریق ستاد مبارزه با کرونا در استان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی مناطق آلوده و پر خطر درشهرستان ابهر، اظهار کرد: این کار با تاکیدات استاندار با جدیت انجام می‌شود و به علت ثبت نام در سامانه سجام یک دفتر پیشخوان در شهرستان ابهر که بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت نمی کردد پلمب شد.

فرماندار ابهر از کاهش بستری‌های کرونا در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان و فوتی ها دراین شهرستان رو به کاهش است.

نوروزی برلزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان ابهر تاکید کرد و افزود: امیدواریم این شهرستان در سطح استان کمترین مبتلایان را به خود اختصاص بدهد.

وی با بیان اینکه نقاهتگاهها برای بستری و مراقبت از بیماران کرونایی در این شهرستان آماده شده است، ابراز کرد: در طرح شهید سلیمانی یک هزار و ۲۰۰ تست درشهرستان ابهر انجام شده و تست ۲۰۰ نفر مثبت است.

فرماندار ابهر با بیان اینکه بازرسی از اصناف و اماکن عمومی دراین شهرستان روزانه به صورت خیلی جدی انجام می شود، گفت: تمام واحدهای صنفی و خدماتی ملزم به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

نوروزی گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی درشهرستان ابهر خوب است.

کد خبر 15594
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار