جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مردم و مسئولین شهرستان سپیدان از بازگشایی مدارس نگران هستند
سپیدان – فرماندار شهرستان سپیدان گفت: دغدغه ونگرانی مردم ومسئولین شهرستان سپیدان در خصوص بازگشایی مدارس به ستاد ملی و استانی کرونااعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی ظهر دوشنبه در جلسه شورای شورای آموزش و پرورش شهرستان سپیدان با بیان اینکه بازگشایی مدارس بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است و شورای آموزش و پرورش سپیدان نیز تابع این تصمیمات است، تاکید کرد: دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی جمع آوری و به ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان سپیدان برخی از دانش آموزان در مناطق صعب العبور زندگی می‌کنند که در این مناطق دسترسی به اینترنت ندارند لذا مدارس با جمعیت زیر ۵۰ نفر در این مناطق در صورت بازگشایی براساس تصمیم ستاد ملی و استانی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق زمان بندی و گروه بندی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش شهرستان باز خواهد شد.

همتی در خصوص بازگشایی در سایر شهرها و روستاهای شهرستان نیز افزود: مدراس در مقاطع اول و دوم ابتدایی و همچنین بخش مهارت فنی دانش آموزان هنرستانی طبق زمان بندی و گروه بندی که توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان به مدارس اعلام خواهد شد فعالیت خود را از اول بهمن ماه آغاز خواهند کرد.

رئیس شورای آموزش و پروش شهرستان سپیدان همچنین خاطر نشان کرد: دغدغه و نگرانی مردم و مسئولین شهرستان سپیدان در خصوص بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی جمع آوری و به ستاد ملی و استانی کرونا اعلام خواهد شد.

کد خبر 15778
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار