جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
امسال جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود
بوشهر - معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و رژه موتوری بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: کاهش موارد ابتلاء و بستری کرونا در کشور به معنای پایان کرونا و محدودیت‌ها نیست و باید همچنان با جدیت مراقب باشیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت همه موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تصریح کرد: هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه باعث افزایش موارد ابتلاء و بستری و فوتی‌های ناشی از آن می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی کرونا در رابطه به نحوه برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سال جاری بیان کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند سال‌ قبل برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و رژه موتوری برگزار می‌شود تاکید کرد: سخنرانی رئیس جمهور در ۲۲ بهمن امسال هم از طریق صداوسیما به صورت زنده و بدون حضور جمعیت، برای سراسر کشور پخش خواهد شد.

رئیسی ادامه داد: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که جشن و مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار شود که می‌تواند به صورت خانوادگی هم باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم به هیچ وجه نمی‌تواند به صورت پیاده باشد و این رژه خودرویی تماشاگر هم ندارد.

کد خبر 15779
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار