جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
۳۰۹۲ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان فارس جان باختند
شیراز - معاون علوم پزشکی شیراز گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته در استان فارس ۳ نفر دیگر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار کل از زمان آغاز شیوع تاکنون به ۳ هزار و ۹۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر دوشنبه با حضور در استودیو سلامت در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون در استان فارس، بیش از ۵۸۵ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار، به شیوه‌های تست PCR و تست سریع تهیه شده است که با بررسی این نمونه‌ها، ۱۶۶ هزار و ۱۳۴ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.

او افزود: هم اکنون ۵۵۴ بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علائم کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین مجموع بهبودیافتگان بیماری کووید ۱۹ را که از ابتدای شیوع تاکنون از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند، ۱۶۰ هزار و ۷۴۶ نفر اعلام کرد.

او با بیان اینکه متأسفانه سه هم استانی در روز گذشته به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند، گفت: با افزوده شدن موارد جدید، تاکنون آمار جان باختگان کرونا ویروس در فارس به ۳ هزار و ۹۲ نفر رسیده است.

کد خبر 15783
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار